System Repozytorium (2.0.2-SNAPSHOT) - od 06.06.2018
Najważniejsze rozszerzenia i usprawnienia:
* Dodanie nowej roli użytkownika 'betatester' przeznaczonej do testowania nowych funkcjonalności
* Ikona pliku zależna od typu pliku
* Nowe ikony ekspertów dla mediów oraz ekspertów naukowo badawczych
* Podpowiadanie także po wklejeniu tekstu
* Dodanie patentów do raportu dorobku
* Nowy sposób prezentacji (rozwijalne drzewko) i edycji danych hierarchicznych (afiliacje, typy projektów)
* Automatyczne odświeżanie sesji dla redaktorów
* Prezentowanie różnic w zmodyfikowanych formatach eksportu
* Poprawki w formacie BibTex dla patentów
* Filtr publikacji w profilu osoby zachowuje stan
* Usprawnienia w działaniu akcji 'zastąp'
* Lepsze dopasowanie długich tytułów w Google Scholar
* Elementy integracji z serwisem Scopus
* Możliwość pytania o wiele typów jednocześnie w serwisach
* Automatyczne wypełnianie dyscypliny w osiągnięciach tworzonych na podstawie doktoratów
* Niskopoziomowa ochrona danych wrażliwych (PESEL)
* Lepsze dopasowywanie autorów bez podanego imienia w imporcie
* Blokowanie UI na czas wyszukiwania ekspertów
* Pobieranie identyfikatora PBN za pomocą nowego PBN-API
* Import przez DOI z poziomu profilu autora
* Utworzenie funkcjonalności wspierającej organizowanie podziału pracy przy utrzymywaniu bazy danych
* Poprawienie i rozszerzenie raportów autora oraz jednostki
* Usunięcie usterek systemu wykrytych w ostatnim czasie
System Repozytorium (2.0.1-SNAPSHOT) - od 20.01.2018
Najważniejsze rozszerzenia i usprawnienia:
27.03.2018
* dodanie możliwości oznaczania jako nieaktywny rekordów afiliacji, typów aktywności, typów projektów/programów, danych słownikowych
23.03.2018
* dodanie możliwości pobrania odnośnika oglądanego profilu/rekordu
* dodanie możliwości wpisywania tłumaczeń artykułów/rozdziałów oraz tłumaczeń książek ze wskazaniem powiązania do oryginału (ukrycie dotychczasowej opcji 'Tłumaczenia')
* dodanie możliwości tworzenia powiązania artykułu/rozdziału do książki oraz książki do artykułu/rozdziału
* prezentacja wskaźnika IF tylko dla zalogowanych użytkowników
* usunięcie usterek systemu wykrytych w ostatnim czasie
02.03.2018
* dodanie możliwości wyszukiwania czasopism według wskaźników, np. WoS IF, Scopus CiteScore
* utworzenie formatów eksportu generujących plik CSV dla danych pomocniczych: 'Kierunki studiów, specjalności', 'Obszary, dziedziny, dyscypliny nauki', 'Typy aktywności', 'Typy projektów', 'Dane słownikowe' - w tym typy projektow wg POL-on
22.02.2018
* zmiana pola autora pracy doktorskiej na pole powtarzalne
* wprowadzenie walidacji identyfikatora Google Scholar w opisie osoby
* poprawienie walidacji Daty obrony i Daty zakończenia oraz Statusu w opisie doktoratu
* poprawienie walidacji Roku wydania dla artykułów, raportów oraz tłumaczeń
20.01.2018
* uzyskano widoczność gromadzonego dorobku w Google Scholar
* opracowanie mechanizmu udostępniania reportów w formacie DOCX tylko uprawnionym użytkownikom
* dodanie pola złożonego umożliwiającego flagowanie akcji użytkownika (np. przekazanie do systemu POL-on) w rekordach: patent, aktywność, osiągnięcie, organizowana konferencja
* poprawienie i rozszerzenie raportów ‘Wykaz autorów’ oraz ‘Raport do awansu zawodowego’
System Repozytorium (2.0.0) - od 06.12.2017
Najważniejsze rozszerzenia i usprawnienia:
* Uzupełnienie opisu czasopism o dane wskaźników Impact Factor od roku 2006
* Zamieszczenie w opisie czasopism danych dotyczących polityki wydawców prezentowanej w serwise Sherpa-Romeo
* Przy pobieraniu opisu przez DOI pobierane są również abstrakty i pełne streszczenia
* Automatyczne resetowanie drzewa afiliacji przy modyfikacji afiliacji
* Rezygnacja ze wsparcia dla wieloosobowych aktywności
* Uzupełnienie dyscypliny naukowców
* Dodanie tytułu czasopisma w języku polskim oraz w języku angielskim
* Rozbudowa i usprawnienie raportu 'Wykaz autorów' dostępnego z poziomu jednostki
* Udostępnienie wyszukiwania systemowego formatów eksportu
* Afiliowanie książek również przez dodatkowych autorów lub redaktorów
* Usunięcie usterek systemu wykrytych w ostatnim czasie
System Repozytorium (2.0) - od 03.10.2017
Najważniejsze rozszerzenia i usprawnienia:
11.10.2017
* Pola opisów w profilu autora i jednostki edytowalne za pomocą wzbogaconego edytora tekstowego
03.10.2017
* Możliwość zmiany kolejności autorów (oraz innych pól powtarzalnych) za pomocą myszki ('przeciągnij i upuść')
* Szybszy dostęp do akcji edytora (prawy przycisk na wynikach wyszukiwania)
* Przejście do szczegółów rekordu przez kliknięcie w wiersz odpowiedzi
* Import przez DOI bezpośrednio na formularzach artykułów i książek
* Wejście do historii rekordu bezpośrednio z interfejsu edytora
* Akcje edytora (ikonki) dostępne na stronie szczegółów rekordu
* Ekran pokazujący różnice między rekordami w historii pokazuje się w oddzielnym oknie zamiast w podpowiedzi
* Zapamiętywanie numeru strony wyników przy nawigacji między ekranami
* Wsparcie dla przeciągania (drag drop) w oknach wybierania plików do załadowania
* Możliwość wskazania sortowania domyślnego na profilu osoby (achievements.xhtml, tabsPannel.xhtml, pages,xhtml)
* Rozwinięcie rodzajów dzieł architektonicznych do wykazów MNiSW i odpowiednia korekta reguł punktacji
* Dodanie kilku pól w opisie projektów, w tym informacji o poziomie źródeł finasowania (krajowy/międzynarodowy) określonym z wykorzystaniem danych słownikowych
* Udostępnienie 'Custom Query' na poziomie wyszukiwania czasopism dla redaktora z rolą scoring
* Usunięcie usterek systemu wykrytych w ostatnim czasie
System Repozytorium (2.0) - od 07.06.2017
Najważniejsze rozszerzenia i usprawnienia:
* Zasadnicze zmiany systemowe:
- przejście na nowszą wersję serwera aplikacji JBoss - WildFly-10.1.0.Final
- przejście na nowszą wersję Java - Java 1.8
- przejście na nowszą wersję JSF PrimeFaces 6.0
* Dodanie możliwości wprowadzenia zewnętrznej instytucji dyplomującej dla prac dyplomowych
* Dodanie możliwości sortowania według pola powtarzalnego
* Dostęp online do schematu danych i dokumentacji
* Możliwość wyboru dziedziny nauki w polu dyscypliny w przypadku, gdy dziedzina nie ma określonych dyscyplin
* Wymaganie na dwie cyfry po przecinku w polu procentowego udziału (organizowane konferencje)
* Rozszerzenie opisu organizowanych konferencji: uwagi, pola opisu oraz słów kluczowych
* Dodanie pola na uwagi przy autorach publikacji
* Wzmocniona i usprawniona walidacja
* Lepsze wybieranie daty w okienku kalendarza
* Możliwość wykorzystania 'Przeciągnij i upuść' przy dodawaniu plików
* Ukrycie opcji dotyczących autorów w raportach (wydziałowych) niezawierających autorów
* Podgląd i edycja bieżącego zapytania (admin)
* Usunięcie usterek systemu wykrytych w ostatnim czasie